:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, mei 20, 2003 ::

Keus

Oef. De verkiezingen zijn voorbij. Wat een opluchting. Blijkbaar heb ik gestemd voor de partij met de grootste vooruitgang. SP.A dus. Kan verkeerd zijn! Akkoord. Maar ik verschuil mij wel aan het feit dat veel mensen dan verkeerd geweest zijn. Ik vind paars wel een leuke kleur, al hoop ik wel dat Steve Stunt premier wordt. Ahoewel, de Guy heeft da ook niet slecht gedaan. Dat Agalev klappen kreeg, heeft me niet verbaasd. Maar dat het zo erg zou zijn, had ik ook weer niet verwacht. Die groenen moeten maar eens Anders Gaan Leven.

Op het prive-front weinig nieuws. Zondag nog wel eens ferm uitgehaald op het tennisveld en zowel mijn enkelspel als dubbelspel vlot gewonnen. Veel haalt het niet meer uit. Het kalf was al langer verzopen. Vandaag voor het werk naar Huizingen/Beersel geweest. Verdomme das ver. En moeilijk te vinden. In de Walen kennen ze echt wel niets van richtingaanwijzers. Gelukkig stonden er op het laatste pijltjes (door Siemens zelf aangebracht), of ik was nu nog aan het zoeken.

Morgen (Oei, vandaag al) moet ik nie werken. Tijd om met mijne rooie Ferrari naar de keuring te gaan. Ik ga eerst zonder garaga-nazicht naar Geel. Dan krijg wellicht ik een lijst met defecten aan mijn wagen. Daarmee rijd ik naar mijn garaga. Dan verspeelt mijn garagist niet te veel tijd aan het in orde brengen van mijnen auto. Slim bekeken he!

CU
IN Hell
:: Bennie 12:58 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?