:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, mei 20, 2003 ::

Goedgekeurd

Om maar snel te zeggen dat mijne rooie Ferrari goedgekeurd is zeker! Dat bewijst dat zo'n keuring echt niet veel voorsteld. Rij al drie jaar met een barst in mijn ruit. Die gasten zien het wel, maar keuren hem daarvoor niet af. Ook mijn motorkap begon plots weer rare kuren te krijgen. Die man van de keuring kreeg de kap niet meer dicht. Stel je voor! Vier man van de keuring (waarschijnlijk heel de garage daar) stond er op te kijken. Plots lukte het toch. Deed me terug denken aan vorig jaar. Toen wilde mijn zorgenkind zelfs niet meer starten tijdens het examen. Vrij genant eigenlijk, op een autokeuring. Toen mocht ik wel terugkomen, nu hoeft het niet. Joepie!

CU
IN Hell
:: Bennie 2:32 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?