:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zondag, mei 04, 2003 ::

Eronder

Vandaag een dieptepunt bereikt in mijn nog jonge tenniscarriere. De match die we moesten winnen om op koers te blijven zwaar verloren. Even uitleggen hoe zo'n interclubcompetitie werkt. Een ploeg bestaat uit een man of acht. Die spelen 6 enkelmatchen en drie dubbelmatchen. Wie eerst vijf matchen wint, is dus eindwinnaar en krijgt drie punten. De verliezer gaat met lege handen naar huis.

Awel. Vandaag zijn we echt afgegaan. Geen enkele van de negen duels hebben we kunnen winnen. Zelf een setje zat er niet in. Mijn wedstrijden (1 enkelspel, 1 dubbelspel) waren van een bedroevend niveau. Veel te veel unforced errors, geen winners, weinig concentratie, veel te warm, druk te hoog en, last but not least, mijn tegenstander was gewoon beter. Geen probleem dat toe te geven.

Ook in het dubbelspel kwamen ik en mijn broer veel te kort. En natuurlijk kwam de vraag weer of we tweelingen waren. Heb geantwoord dat ik mijn broer tot op de dag van vandaag nog nooit gezien had, dat hij en ik onverwacht op de tennisclub in Wezel waren aanbeland en mijn broer me vroeg om met hem te dubbelen. Ironie die niet ten volle werd gesmaakt :).

Na onze vernedering dan maar onmiddellijk in de alcohol gevlogen en genoten van een lekkere BBQ en het mooie weer. Nadien in Mol-City met de ploeg verder onze nederlaag doorgespoeld met wat Geuze met grenadine. Morgen terug werken, toch iets in mijn leven dat ik een beetje kan.

CU
IN Hell
:: Bennie 11:42 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?