:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, mei 15, 2003 ::

Een probleem

18 mei komt nu wel heel dicht. Overload aan info op TV gezien. Plots lachen al die politici en gaan ze de gewone markten in de kleinste gemeentes bezoeken. Allerhande uitslagen van peilingen moeten blijkbaar aantonen dat het met elke partij de goede kant op gaat. Behalve Agalve dan. Voor hen stem ik nooit, en daar kan mijn groene medebewoonster ook niets aan veranderen.

Voor wie dan wel? Dat is nu mijn probleem. Politice vlak voor de verkiezingen. Hoeren zijn het, die allemaal in de gunst van iedereen willen vallen. Elke partij heeft wel punten in hun programma die mij bekoren. Maar ook idee├źn die mij niet bekoren. En dat is dan weer een voordeel dat die mensen uit de politiek zoveel op het kleine scherm komen. Nog nooit heb ik het debat van zo kort kunnen volgen. Een definitieve keuze heb ik ook nog niet gemaakt. Daarmee wacht ik tot zondag 18 mei om 9u45 wanneer ik in het stemhokje sta.

CU
IN Hell
:: Bennie 7:15 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?