:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, april 07, 2003 ::

Weedkend

Weinig nieuws aan het front. Net gaan tennissen met mijn broer bart op de club. Twas koud, maar leuk. Dus heb ik Temptation Island gemist, maar daar kijk ik zondag dan wel naar toe. Of toch niet! We gaan immers het komende weekend met mijn ex-kotgenoten naar Center Parcs. Een welgekomen verademing na de wel erg drukke tijden op de redactie. Het wordt wellicht ook onze laatste uitstap samen, want het wordt steeds moeilijker en moeilijker om ons nog eens allemaal bij elkaar te brengen. Wat we gaan doen, is nog niet zeker. Dat de vodka redbull zal vloeien en dat we maandag groen zullen zien van de weed, dat staat wel al vast. Het is daarom geen weekend, maar een weedkend.

CU

IN Hell
:: Bennie 11:57 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?