:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: donderdag, april 03, 2003 ::

"Tennissen"



Ondanks het slechte weer, ook in Mol, toch nog kunnen gaan tennissen. Eerst lekker zelfbereide Chinees gegeten in het ouderlijke huis in Mol-Wezel. Nadien naar de club. Was me dat daar verschieten. Vorig jaar nog waren die kleedkamers nog niet goed genoeg om een op hol geslagen Iraakse familie te herbergen. En kijk nu! Allemaal in het nieuw gestoken. Echt een verademing.

Ik dacht dat het op de club een overrompeling zou worden, maar wat bleek: ik en mijn broer waren er helemaal alleen. Tennis blijft toch nog een redelijk elitaire sport. Als het wat koud of regenachtig is, zie je de fervente spelers niet. Zo niet met ons dus. Hebben een uurtje heerlijk geklopt. En van mijn talent is nog alles intact gebleven :). Al had ik nog wat last van mijn enkel, na mijn voetbalmatch van het weekend. En zoals Kim Clijsters het als klein meisje al zo dikwijls op het kleine scherm mocht verkondigen in het plat Limburgs: Ik wil nog "tennissen".

Trouwens, nog een klein primeurke uit sportland. Naar het schijnt gaat ons Kimmeke een prachtige website creeeren (op welke e moeten die puntjes nu weer komen?). Zelf gaat ze het natuurlijk niet doen, ergens in het pittoreske Paal zitten een paar weirdo's die daar klaarblijkelijk iets van kennen. Niet van Kim, niet van tennisen, wel van sportsites maken. Wordt ongetwijfeld vervolgd.

CU

IN Hell
:: Bennie 12:34 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?