:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: vrijdag, april 04, 2003 ::

Sorry Alain
Zware dag gehad. Vol problemen. Vooral van technische aard. En er is maar een iemand die dat kan verhelpen en dat is Alain "mag ik eens binnenwippen" Caluwaerts. Telkens wij een probleem hebben met de site, mogen/moeten wij naar onze ex-collega bellen. Het probleem is dat ik hem enkel bel als er uberhaupt een probleem is. Bij deze: Sorry Alain.

Na een zware werkdag in het pittoreske Paal had ik nog eens zin om mijn kookkunsten boven te halen. Maar wat moet je dan zoal maken? Ik had mijn zinnen nog eens gezet op een gerechtje dat ik ooit van mijn felgewaardeerde chef gekregen heb. Het gaat om pasta met roomsaus. In die saus zitten verse brocoli en in olie gebakken spekjes verwerkt. Dus eerst naar de GB, alle ingredienten halen en naar mijn appartementje in Mol. Lekker gegeten, en neen Lieve en Ann, ik heb mijne pasta niet doorgekliefd. Het ging dan ook om van de zeeschelpjes, die veel te klein en te schattig zijn om ze in twee te schnijden. Nu slapen, want vrijdag wacht weer een verse dag.

CU

IN Hell
:: Bennie 12:14 a.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?