:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zaterdag, april 19, 2003 ::

Oef

Haha. Gisterenavond de mooiste stad van de wereld nog eens onveilig gemaakt. Met de kotvrienden nog eens goed doorgezakt in de studentenwijk aan de Ossemarkt omdat ook Kris jarig is, maar wel op 19 april. Nu is het echt wel voorbij, mijn verjaardag. En al maar goed ook.

Of toch niet? Vanavond is het in het pittoreske Mol toch wel Fruit Fuif zeker. Traditie in de week van onze verjaardag. Mij nog eens vergapen aan de tijd hoe het 8 jaar geleden was. Gemiddelde leeftijd op zo'n bijeenkomsten is tegenwoordig niet meer dan 20. Maar daarom ook juist zo plezant. En wedden dat ik weer iemand tegenkom die ik al jaren niet meer gezien heb!

Echt uit de bol gaan, zal niet gebeuren. Mijn wekker staat nu al om 10u, want zondag is voor mij (meestal) werkendag. En wat zeggen we dan allemaal in koor?

CU
IN Hell
:: Bennie 12:37 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?