:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: zaterdag, april 05, 2003 ::

Mauro

Vrijdagavond is altijd traditie bij ons. Samenkomst in het ouderlijk huis in Wezel. Vader heeft dan een grote menu samengesteld. Is hij de hele dag mee bezig he. Normaal gezien zijn we met 8. Dit keer niet, daar mijn tweelingsbroer en de vriendin van mijn broer, tja, er niet waren. Mauro, de zoon van mijn oudste broer, is telkens het middelpunt van de belangstelling. Die gast is dus nog geen drie jaar, maar die dreumes krijgt het voor mekaar vier volwassen mensen met hun voeten te spelen. Mauro gaat sinds 14 dagen in de voormiddag naar de kleuterschool. Mannen! Wat een verandering. Vroeger was hij echt nogal teruggetrokken, soms verlegen, de Nederlandse taal nog onmondig. Maar nu. Die bloeit helemaal open. Geeft bevelen aan ouderen. Lacht ons bij momenten gewoon uit. Maar, een pracht van een kind. Echt waar.

Heb gisteren, met de gewoonte mee, weer veel te veel gedronken. En ik voel het ja. Een kater. Maar den berg afwas is al gedaan. Oef. Nu moet ik gaan voetballen. Curieus hoe lang ik het ga uithouden. Degraderen doen we sowieso, wegens veel te slecht. En straks wellicht het nieuwe tennisseizoen "indrinken". En morgen! Business as usual. Ronde van Vlaannderen, GBA-Antwerp, Lierse-Anderlecht. Grrrrrr.

CU

IN Hell
:: Bennie 1:30 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?