:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: woensdag, april 02, 2003 ::

Klant is koning!



Nu mijn blog hier ook wereldkundig is gemaakt, beginnen de ideeën binnen te komen. En toen ik het in mijn vorig verhaal aan het tikken was, wist ik het al. Iedere éénling wil van die maffe verhalen over tweelingen op hun bord. Awel, ik wil er in één keer kom af mee maken. Zo spectaculair is het allemaal niet hoor. Het komt omdat tweelingen altijd op een heel rare manier in het nieuws komen. Is het niet omdat er een of andere Siamese tweeling overleden is na een operatie, dan wel omdat de ene de andere na 20 jaar om onbekende redenen heeft terug gevonden. Ja, sommigen zijn er zelfs door bekend geworden.



Wij dus niet. Wij willen dat helemaal niet. Wij zijn het kotsbeu om telkens dezelfde vraag te krijgen in de vorm van: "Is het waar als den ene ziek is, dat de andere doet voelt?" Maar nee! Hoe kan dat nu? Versta me niet verkeerd. Ik ben blij dat ik een broer heb, maar het is niet omdat die nu toevalling een beetje op mij lijkt, dat dat een invloed heeft om onze relatie. Moest hij nu een paar jaar jonger of ouder zijn, het zou in onze ogen niets veranderen aan de situatie.



Maar klant is koning! Dus jullie vragen en ik draai. Zo zijn wij ooit verplicht geweest samen het examen mondeling Frans in één en dezelfde lokaal van het college in Mol af te werken. Die docent vertrouwde ons voor geen meter en zette ons dan maar samen in 1 lokaal. Of die ene keer toen in een voorwaardelijke straf had gekregen. Ik mocht gedurende twee weken niets meer verkeerd doen op school. Tja, na 2 dagen al mocht ik het gaan uitleggen bij de onder-directeur. Omdat de situatie te gevaarlijk was (ze zouden mijn ouders verwittigen), heb ik mijn broer gevraagd om naar de onder-directeur te gaan. Een retenu, op woensdagnamiddag. die Bart gaan doen is. En nooit hebben die dictators daar ooit iets van geweten. Toch leuk he, tweeling zijn! Klant is koning, maar ik ben keizer! Later nog meer tweelingverhalen in CU in Hell.



CU

IN Hell
:: Bennie 5:58 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?