:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: dinsdag, april 01, 2003 ::

Hier zijn we dan! Nadat verschillende mensen mij blogger hebben laten zien, ben ik er ook mee begonnen. Om iedereen te tonen hoe een simpel leven ik leid? Hoe leuk een leven kan zijn in een boeregat als Mol? Om mijn ongezouten mening te kunnen uiten over Temptation Island? Ik zou het eigenlijk niet weten. Wat ik wel weet, is dat spelling hier voor mij geen enkele rol zal spelen omdat dit in mijn job als internetredacteur soms te veel wordt. Dus: dt-fouten, spellingsfouten, foute zinnen, verkeerd gebruikte werkwoorden, je zal het hier allemaal vinden. Dat en nog veel meer, in Cu in Hell!
:: Bennie 10:53 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?