:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, april 21, 2003 ::

Het weekend

Tof weekend achter de rug. Zaterdag in het ouderlijke huis in Wezel met de ganse famillie mijn verjaardag gevierd. Lekkere Chinees gegeten, leuk gebabbeld, zoals gewoonlijk veel kabaal gemaakt (he Liesbet). Nadien nog ene in mijn stamcafe gaan drinken, maar door het overvloedige alcoholgebruik van de laatste weken én door de noodzakelijke werkdag op zondag toch op tijd gaan slapen. Ben namelijk iemand die echt wel veel slaap nodig heeft.

Zondag dus op tijd moeten opstaan om te werken. 's Avonds alweer lekker gaan eten bij mijn schoonouders in Lommel. Nadien bij Sandra gezellig gaan babbelen. Sandra en mijn vriendin waren zaterdag nog wel doorgeweest. Samen met mijn broer en Liesbet zijn ze naar de Fruitfuif geweest, de grootste fuif van het jaar. Alles goed en wel, tot ze terug aan de auto kwamen. Toen moesten ze vaststellen dat er was ingebroken. Sandra alles kwijt: sleutels, gsm, pas, geld. Plus: die nietsnutten hadden ook nog enkele "vuile blaadjes" achter gelaten. Na een bezoek bij de flikken, de slotenmaker en een paar familieleden zijn ze dus pas om 8 uur 's morgens gaan slapen. Ik lag dan al acht uur in bed.

Vandaag dus lekker uitgeslapen tot een uur of 13u. Nadien gezellig ontbeten:vers brood en eieren. Nadien op de tennisclub gaan tennissen. Daar was het Paasfeest voor de allerkleinsten. Mannen, wat kunnen die kabaal maken. Kga toch nog eens goed nadenken voor ik kleine "Luytekes" ga maken!

Net ook naar De Rode Loper gekeken. Het ging over het programma "Bracke en Crabe". Een cameraploeg ging er achter de schermen filmen. En als ik het goed heb, verscheen Lieve net inbeeld toen er gevraagd werd of er een joint mocht gerookt mag worden op Werchter. Die Lieve toch!

CU
IN Hell
:: Bennie 6:53 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?