:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: woensdag, april 02, 2003 ::

Goodmorning Belgium!

Vandaag geniet ik van een rustige vrije dag. Alleen, het regent buiten en al mijn plannen lijken in duigen te vallen. De tenniskoorts in Mol en omstreken begint toe te nemen. Vanaf 12 april spelen wij met ons ploegske namenlijk weer interclub. De kalender ziet er alles behalve rooskleurig uit. TC Wezel ligt wel degelijk in de provincie Antwerpen, maar in de tenniswereld behoren wij tot het gewest Limburg. Met verre verplaatsingen naar Sint-Truiden, Peer en Diest als gevolg.


Vandaag zou normaal gezien mijn actieve tennistraining beginnen, maar als ik naar buiten kijk, ziet het er slecht uit. Voor zomertennis heb je dus goed weer nodig. Mijn tweelingsbroer Bart gaat speciaal overkomen van het verre Antwerpen om een balletje te kloppen. Hij heeft me net nog gebeld, en hij begint toch ook al wat zenuwachtig te worden...

Ik begin zo stilletjes honger gaan te krijgen. Van mijn lieve buurman Dokus heb ik weer een paar echte scharreleieren gekregen. Hun uren lijken geteld.

CU

IN Hell

:: Bennie 1:58 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?