:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: maandag, april 14, 2003 ::

Even helemaal weg

Net terug van een weekende centerparcs. Zalig was het, in het Nederlandse Meerdal. We namen er beslag in twee luxueuze, gezellige bungalows midden in het park, midden in de natuur. Eenden waren onze buurmannen, een vijver maakte het verhaal compleet.

Wie was er zo allemaal bij? Chef open haard en fotograaf Stefan, vriendin en Idoolkenner Anneleen, Hippe Nederlandse Femke, Sabine "ik val altijd rond 23u in slaap" Flies, dokter in de geneeskunde Joris, Kris "ik pak altijd onbetaald verlof" Boeykens, Mie Katoen, Julie van de Vloanders, mijn knettergekke tweelingsbroer, mijn lief Ilke en ikke. Toffe bende, alleen, wie goed geteld heeft weet het al, meer vrouwen dan mannen en dat is enkel goed als er moet afgewassen worden! Don't shoot me now girls :)

Wat hebben we gedaan? Veel gegeten, veel gedronken, soms gezwommen, de oorlog in Irak op de rooster gelegd, de knappe winst van de Peet live gevolgd op TV, parkwachters in de luren gelegd, indringers in de bungalow op hun honger laten zitten, Mieke, waar kon, haar lusten bevredigd, en voor de kenners bijna drie dagen helemaal weg geweest. Boys en Girls from Antwerp, it's was nice to spent the weekend with you.

Morgenvroeg, ik voel het nu al, ga ik de deur van de harde wereld weer recht in mijn gezicht krijgen. Terug op tijd opstaan, werken, werken en werken. Tja, das het leven zeker. Maar nu even niet. Begin weer honger te krijgen en daar ik dit weekend toch niet heel gezond heb geleeft, zal een een Egytische pitta nog wel kunnen.

Foto's van dit maffe feest mogen jullie hier binnenkort verwachten, al zal censuur zijn werk wel doen.

CU
IN Hell


:: Bennie 6:08 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?