:: Cu In Hell ::

Het verhaal van een doordeweekse boerekinkel uit Mol.
:: Welkom in de hel :: Naar huis | Touch me ::
[::..Rechts..::]
:: Willem: (Nieuwe blog (2)!)[>]
:: Ann: De vrouw van de wereld [>]
:: Peter: Nog een man in de wereld [>]
:: Kurt: De slimste vent op aarde [>]
:: Yves: De best boardende vork op deze bol [>]
:: Bart: Ex-Hoofdkaas[>]
:: Bart: Oftewel smintjes[>]
:: Koen: Par Hasard[>]
[::..archive..::]

:: woensdag, april 09, 2003 ::

Content

Vandaag een leuke dag achter de rug. Collega's Steven en Kristof zijn er in geslaagd een geniaal content management systeem te maken voor onze site. Zelf ik en Willem snappen het, dus het gebruik is supervriendelijk. Gedaan met archiveren, gedaan met Smartftp, gedaan met foute links. Het heeft misschien wel lang geduurd, maar een grote bos bloemen aan het adres van Steven en Kristof is noodzakelijk.

Deze namiddag naar Gent-Wevelgem gekeken en gezien hoe sympathieke Ludo Dierckxsens zijn sleutelbeen brak, hoe arrogante Cipollini tot twee keer toe zijn drinkbus naar een brave man op een moto gooide en hoe streekgenoot Tom Boonen tegen een paar fotografen knalde. Achteraf zei de Balenaar: "Hadden ze me tien centimeter gegeven, dan had ik er nog tussendoor gereden. Nu kon ik echt niet anders dan er tegen rijden." Sketterend.

Na het werk meteen naar runners world in Mol gereden. Had dringend nood aan sportschoenen. Kheb er daar twee paar gevonden, voor slechts 80 €. Een online sportjournalist moet zien wat hij met zijn geld doet. Nadien lekker gegeten bij mijn schoonouders, die het telke malen klaar spelen dat deze Bennie zich overeet en telkens weer buikpijn heeft. Maar het heeft gesmaakt.

Juist gezien dat Barcelona een puntje heeft gepakt in Juventus. De Willem zal content zijn. Ik ben dat ook, want mijn verlengd weekend komt in zicht. Het wordt hogen tijd.

CU

IN Hell
:: Bennie 11:14 p.m. [+] ::
...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?